Subaru Impreza WRX STI (2008)

+ Ikonický rodokmen

+ Skvělé jízdní vlastnosti

+ Rychlost

+ Nadčasový design, i když původně jako nové auto spíše ošklivé

+ Specifický zvuk

+ Prostornost, proti předchůdci s karoserií sedan

 

– Vysoké ceny náhradních dílů

– Spotřeba

– Poruchovost motorů

– Když se auto začne tunit, tak náklady na ladění

WRX STI je šílené v moha ohledech, ale stačí, aby nasněžilo a je to miláček. Původně to mělo být jedno auto do rodiny, a chvíli tak fungovalo, ale jak jsem začal zvyšovat výkon, následovaly další úpravy a auto pak bylo na běžné ježdění téměř nepoužitelné.

Závady

Když přejdu odřeniny a šrámy způsobené stylem jízdy, a dvakrát vyndaný motor díky „schopnostem“ dílny Vašenda, tak se měnily tlumiče, opravovalo se zavěšení, prorezl výfuk (ale porotže do něj někdo zasahoval). Začaly reznout páté dveře. V kabině se začal odírat tvrdý plast. Ucpal se palivový filtr.

Další parametry

Stav tachometru nyní: 89500 000 km | Servisní náklady ročně: 46 000 Kč | Mimořádné servisní náklady za celou dobu: desítky, stovky tisíc Kč

Autor: František Rajský

Máte s tímto vozem zkušenost? Přidejte vlastní recenzi!