Subaru Impreza WRX STI (2008)
+ Ikonický rodokmen
+ Skvělé jízdní vlastnosti
+ Rychlost
+ Nadčasový design, i když původně jako nové auto spíše ošklivé
+ Specifický zvuk
+ Prostornost, proti předchůdci s karoserií sedan
– Vysoké ceny náhradních dílů
– Spotřeba
– Poruchovost motorů
– Když se auto začne tunit, tak náklady na ladění
WRX STI je šílené v moha ohledech, ale stačí, aby nasněžilo a je to miláček. Původně to mělo být jedno auto do rodiny, a chvíli tak fungovalo, ale jak jsem začal zvyšovat výkon, následovaly další úpravy a auto pak bylo na běžné ježdění téměř nepoužitelné.
Závady
Když přejdu odřeniny a šrámy způsobené stylem jízdy, a dvakrát vyndaný motor díky „schopnostem“ dílny Vašenda, tak se měnily tlumiče, opravovalo se zavěšení, prorezl výfuk (ale porotže do něj někdo zasahoval). Začaly reznout páté dveře. V kabině se začal odírat tvrdý plast. Ucpal se palivový filtr.
Další parametry
Stav tachometru nyní: 89500 000 km | Servisní náklady ročně: 46 000 Kč | Mimořádné servisní náklady za celou dobu: desítky, stovky tisíc Kč
Autor: František Rajský