Porsche 911 S 997 3.8l (2006)
+ Vzhled, jednoznačně vzhled
+ Skvělé jízdní vlastnosti
+ Schopnost každodenního provozu i sportovní jízdy
+ Nadčasový design
+ Přesné řazení i řízení
+ Stabilní cena na trhu
– Vysoké provozní náklady ve srovnání s obyčejnými auty
– Koncept motoru za zadní nápravou je od podstaty špatný a odlehčuje se předek
– Spotřeba? No, vlastně ano…
– Image auta pro zbohatlíky
– V zimě to klouže
– Na zadní sedačky se nevejde ani dítě
Hodnotit Porsche 911 je těžké, protože je to skvělé auto. S manuální převodovkou a pohonem zadních kol jde o nejlepší možnou kombinaci. Navíc se silnějším motorem? Splněný sen. Sen, ale který stojí něco na servise, něco na dílech a naco na komfortu, na sportovní auto je 911 pohodlná, ale ve srovnání s jinými vozy, na našich rozbitých silnicích, je těžky obtížné jezdit.
Závady
Žádné závady jsem nikdy neřešil, koupil jsem auto po generálce motoru v servisu Porška v pražském Braníku, auto bylo v parádním stavu, platím jen za běřný spotřební materiál. Vlastně jen benzín, porotže olej a další věci mne teprve čekají. Utrh jsem ale táhlo od přední kapoty, oprava stála asi dva tisíce.
Další parametry
Stav tachometru nyní: 167 000 km | Servisní náklady ročně: nevím Kč | Mimořádné servisní náklady za celou dobu: 2 000 Kč
Autor: Jiří Knotek